Ekspresowa wysyłka od CCC
CCC Express to nowa usługa dostawy, która została wprowadzona ponad rok temu i cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród konsumentów. Na dzień dzisiejszy CCC Express umożliwia klientom z 37 miast darmową dostawę ich zamówienia online nawet w 90 minut. Usługa ta to efekt współpracy z Xpress Delivery, którego grupa CCC została mniejszościowym udziałowcem. Wszystko wskazuje jednak na to, że aktualne działania tego lidera obuwniczego, prowadzą do pogłębienia współpracy pomiędzy spółkami.
Xpress Delivery i Grupa CCC
Wiceprezes Zarządu Grupy CCC do sprawy Strategii i Rozwoju, Karol Półtorak, wypowiadał się pochlebnie na temat współpracy Xpress Delivery i nie ukrywał, że widzi w niej ogromny potencjał na rozwój dla CCC.
CCC Express od dziewięciu miesięcy z sukcesem rozwija się, a zainteresowanie nim ani na chwilę nie słabnie. Xpress Delivery jest dostawcą rozwiązań logistycznych, technologicznych, IT oraz w obszarze ekspresowych wysyłek, a wejście z nimi we współpracę było strzałem w dziesiątkę.
Rynek wysyłek ekspresowych to coś nowego, ale odpowiadającego idealnie na potrzeby współczesnego konsumenta, który chce mieć wszystko szybko i dokładnie pod wskazany adres. Pandemiczne warunki również były świetnym sprawdzianem dla tego typu dostaw.
Jakie plany na Xpress Delivery ma CCC?
CCC Express zostało wdrożone w listopadzie ubiegłego roku, a jego obsługa jest banalnie prosta. Aby z niej skorzystać, wystarczy przy składaniu zamówienia online, kliknąć „dostawa tego samego dnia” podczas wyboru metody dostawy. Przesyłki realizowane są w sklepach stacjonarnych, a kurier doręcza je nawet w 90 minut!
Wraz z rosnącym zainteresowaniem, rosła liczba miast, w których CCC Express było dostępne. Obecnie liczba to 37 miast na terenie Polski. Od września dostawa ekspresowa została wprowadzona również w serwisie eobuwie.pl w największych polskich aglomeracjach, ale również w czeskiej Pradze!
Zdaniem Konrada Jezierskiego, Dyrektora ds. Rozwoju Omnichannel w Grupie CCC, dostawy ekspresowe dopełniają model sprzedaży omnichannel oraz są szansą dla rozwoju eobuwie.pl.