4 sposoby na promocję firmy deweloperskiej
Jeśli jesteś właścicielem firmy, na pewno chcesz wiedzieć, w jaki sposób możesz ją promować. Dowiadujesz się coraz więcej o marketingu, zwłaszcza internetowym. Wiesz już, że promocja firmy online to absolutna konieczność. W czym więc tkwi problem? Istnieje milion różnych sposobów promocji. Zobacz, na co warto zwrócić szczególną uwagę.
Strona internetowa i blog
Wielu klientów przeszukuje Internet, by sprawdzić produkty i usługi przed zakupem. Tworząc stronę internetową, możesz przedstawić potencjalnym klientom swoją ofertę. Dołącz zdjęcia ze zrealizowanych już inwestycji i tych będących w trakcie. Regularnie aktualizuj informacje. Dzięki temu czytelnicy będą regularnie odwiedzać stronę, aby sprawdzić aktualny etap budowy. Dodaj też jakiś oryginalny, przydatny element. W ten sposób wyróżnisz swoją witrynę. Świetnym przykładem może być kalkulator hipoteczny.
Doskonałym narzędziem promocji jest też blog. Pamiętaj, by tworzyć treści zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek. Dzięki temu Twoje posty pojawią się wyżej w wynikach wyszukiwania. Umieszczaj przydatne, ciekawe teksty. Dzięki temu czytelnicy będą chętnie do Ciebie wracać. Pamiętaj też, by dodać interesujące zdjęcia do każdego postu.
Opracuj comiesięczny newsletter
Jeśli chcesz utrzymać kontakt z osobami odwiedzającymi stronę lub bloga, zaproponuj dołączenie do newslettera. Możesz w nim umieszczać najciekawsze fragmenty nowych artykułów. Oferuj spersonalizowane treści. W ten sposób skutecznie przyciągniesz czytelników.
Postaraj się zachęcić odwiedzających do powrotu. Nie publikuj w newsletterze całego artykułu. Zamiast tego umieść link do postu. Wtedy przekierujesz ich do konkretnego artykułu lub filmu wideo. Śledź zainteresowanie, aby tworzyć więcej powiązanych treści. Sprawdzaj, jakie tematy cieszą się największą popularnością. Możesz segmentować listę subskrybentów według aktywności (tj. Kto kliknął).
Świetnym sposobem jest też promowanie strony na fb. Jeśli ktoś dołączył już do Twojej listy subskrypcyjnej, najprawdopodobniej chętnie skontaktuje się z Tobą również na Facebooku. Wyślij w newsletterze informację o stronie na FB. Zachęć do jej polubienia.
W stopce e-mail dodaj również przyciski do mediów społecznościowych. W ten sposób przypomnisz odbiorcom o Twoich aktywnych kanałach społecznościowych. Dodaj też przycisk Follow na swojej stronie lub blogu. To widżet łączący czytelników z Twoją stroną na Facebooku.
Możesz też skorzystać z opcji płatnych reklam. Zastanów się dokładnie nad grupą docelową. Wtedy kampania reklamowa przyniesie lepsze efekty. Pamiętaj, by dać powód wartościowe posty. Dopasuj do nich odpowiednie zdjęcia. Powinny od razu przykuwać uwagę. Możesz nawet wypróbować Facebook Live, aby zaangażować swoich fanów.
Promuj swoją stronę również w trybie offline. Wspominaj o niej na wszystkich materiałach marketingowych, w tym na wizytówkach, ulotkach, teczkach. Powiedz o niej na warsztatach, seminariach lub konferencjach. Możesz nawet dołączyć zdjęcie i link do jednego ze slajdów prezentacji.
Jeśli prowadzisz działalność na innych platformach społecznościowych, takich jak Twitter, Pinterest, czy Linkedin, promuj się również na nich. W ten sposób dotrzesz do większej grupy odbiorców.